15.1.2016
Ylöjärven kaupunki, Vesi liikelaitos,
Ylöjärvi
Ylöjärven Vesi liikelaitoksen tekstiviestipalvelun kehittämistyö ja käyttöönotto
Tykätty
0
kertaa.
Valmis
Tarve ja tavoitteet
Haluttiin nopeuttaa vesilaitoksen tiedottamista asiakkaille ongelmatilanteiden esimerkiksi putkirikon sattuessa.Ratkaisu
Toimenpiteenä oli mahdollistaa tekstiviestin lähettäminen asiakkaille joka toteutui , kun vesilaitokselle hankittiin verkkotietojärjestelmä.
Tulokset
Tekstiviestipalvelu helpottaa työntekoa ongelmatilanteissa, kun asiakkailta tulevia puheluita ei tule niin paljon. Asiakkaat saavat tietoa nopeasti ongelmasta ja sen laajuudesta. Tekstiviestijärjestelmää voidaan käyttää myös ennakoivissa tiedonsaanneissa.
Tekstiviestijärjestelmän käyttämistä jatketaan.
Yhteyshenkilöt
Antti Pieviläinen
antti.pievilainen(ät)ylojarvi.fi
hallintopäällikkö
Ylöjärven kaupunki
antti.pievilainen(ät)ylojarvi.fi
hallintopäällikkö
Ylöjärven kaupunki
Kehittämiseen ovat osallistuneet
Johto, henkilöstö ja
palvelujen käyttäjät
palvelujen käyttäjät